vrijdag 15 maart 2013

Golden Rose jolly jewels 109

Golden rose heeft een tijd terug een mooie collectie genaamd Jolly Jewels op de markt gebracht. Vandaag laat ik één nagellak van de collectie zien, namelijk nummer 109. De lak heeft een licht roze basislaag met heel veel witte, rode en roze glitters. Als je de lak op doet zou ik eerder een roze lak eronder doen, want zoals je ziet op de foto's dekt deze lak niet erg goed. Maar wat is deze lak mooi. Persoonlijk vind ik het niet storend dat je de rand van mijn nagel door de nagellak heen ziet.

Op de swatches draag ik drie lagen en dan dekt hij nog niet volledig. De droogtijd van de nagellak viel me ook erg tegen, omdat er zoveel lagen op elkaar zaten droogde het natuurlijk erg langzaam. De nagellak bleef wel 3 a 4 dagen zitten en ik betaalde er rond de €4,00 voor. Ik heb de nagellak gekocht bij goldenshops . Kijk verder voor de swatches







2 opmerkingen:

  1. Heej, ik heb je genomineerd voor de Verstaille Award versie 2:) Neem rustig een kijkje op mijn blog!:)

    BeantwoordenVerwijderen