vrijdag 15 februari 2013

China glaze Mosaic Madness


China glaze is laatst met een nieuwe collectie uitgekomen genaamd Glitz Bitz 'n Pieces. Deze collectie bestaat uit 6 prachtige topcoats bestaande uit een mix van gekleurde glitter, zwarte hexagons en zwarte strookjes. Ik laat jullie vandaag één van deze mooie topcoats zien en dat is namelijk Mosaic Madness.

Mosaic Madness bestaat uit blauwe glitters, zwarte hexagons en zwarte strookjes. Als basislak heb ik audrey van China glaze en daarover heb ik één laagje van Mosaic Madness gelakt. De lak droogde erg snel op en vind het effect van één laagje al heel erg leuk en heb het daarbij ook gehouden. De lak bleef 4 dagen zonder chippen op mijn nagels zitten. Dit lakje heb ik bij de webwinkel enchantra en heb er € 5,95 voor betaald. Nog een tip tot en met 17 februari gratis verzending met de code GLS. Kijk verder voor de swatches.









Geen opmerkingen:

Een reactie posten