woensdag 30 januari 2013

O.P.I. Liquid Sand Get your number



Midden januari heeft O.P.I. in samenwerking met Mariah carey een mooie nieuwe collectie uitgebracht. Deze collectie bestaat uit 8 nagellakken. Drie créme lakken, één glitterlak en vier liquid sand lakken. Ik laat jullie vandaag één van die liquid sand lakken zien. Deze lakken drogen mat op en heb dan een soort van zand structuur. 

Ik laat jullie '' Get your number'' zien. Dit is een blauwe liquid sand lak. Zoals ik al zei droogt hij mat op en voor het effect moet je geen top coat opdoen. De dekking van de liquid lakken vallen me erg tegen, ze dekken in drie lagen wat ik meestal niet gewend ben van o.p.i. Maar met deze drie lagen is het wel een geweldige lak. De houdbaarheid van de lak is goed, je kan het gemakkelijk 4/5 dagen zonder topcoat op te hebben. Kijk verder voor de swatches.








4 opmerkingen: