zaterdag 7 juli 2012

O.P.I Kiss me on my Tulips

 Vandaag weer een lakje van de mini collectie van O.P.I Dutch treats. Dit lakje heeft de naam Kiss me on My Tulips. Het leuke van o.p.i vind ik de namen van de lakjes. Er zitten altijd hele leuk en aparte namen tussen. Beter dan alleen saaie nummers. Door naar het lakje nadeel van de mini lakjes is het lakken ervan. Het kwastje is eigenlijk te klein voor lange nagels, daardoor moet je 3 keer over je nagel om je hele nagel te voorzien van nagellak en daar krijg je strepen van. Erg jammer. 






Het lakje dekt in 2 laagjes en ik betaalde voor 4 mini lakjes €17,99. Bij het lakken ging het moeizaam zoals ik al zei, maar de droogtijd was. Dat is toch wel belangrijk voor mij, want als je nog een nailart wilt maken moet je nagellak wel droog en uitgehard zijn. Het lakje bleef bij mij 4 dagen zitten. opzich redelijk, maar voor een normaal potje betaal je €13,99 en dan wil je wel dat het lakje wat langer blijft zitten dan 4 dagen. door naar de swachtes. De foto hier boven draag ik 1 laagje. Nog niet dekkend zoals je ziet. Dan gaan we naar de 2 laagjes. In het echt was het dekkend, maar op de foto zie je nog een wit randje. Verder zie je nu ook de strepen, wat ik erg jammer vind anders was het echt een mooi lakje geweest.






1 opmerking: