vrijdag 11 mei 2012

WinactieWinactie!!

Vandaag geef ik 2 pakketjes we, omdat ik ten eerst op 20 april jarig was en omdat ik een paar dagen geleden mijn 100ste bericht plaatste. wat geef ik nou precies weg? nou dit is een nagellakblog, dus het logische was nagellak. Ik heb 2 pakketjes gemaakt van 3 lakjes van Essence. 
kijk snel verder om meer te zien.






Pakketje 1




Pakketje 2



Wat moeten jullie ervoor doen? (verplicht)

Extra's
  • +1 voor als je me op verschillende manieren volgt
  • Twitter een bericht met een link naar deze winactie (+1)
  • volg me via twitter:  https://twitter.com/#!/janinadesiree (+1)
  • Maak reclame van deze winactie op je blog (+2)

Geef graag in een comment hieronder aan wat je hebt gedaan.

Winactie duurt tot 20 mei!

4 opmerkingen:

  1. Oh wat leuk! ik hou van winacties! Ik volgde je al op bloglovin', maar nu ook via GFC en de eerste facebooklink.
    De post heb ik net geliked en ik heb followrequest gestuurd op twitter(arrloves) en naar mijn followers getweet over deze winactie. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik doe mee! Ik follow je via BL' en GFC (: en heb geliked en ik woon natuurlijk in Nederland.
    loves!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik doe mee! Ik volg je via bloglovin + ik heb geliked!Ik volg je ook op GFC. ( Christy Kwok )

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke setjes!
    Ik volg je hier, de winactie facebook pagina heb ik geliked, ik volg je op twitter en heb de winactie getweet: https://twitter.com/#!/fabiennedrent/status/202067959152254977
    Ook hele leuke blog verder: ik ben erg fan van nagellakjes, zeker OPI ;)
    groetjes !

    BeantwoordenVerwijderen