zaterdag 5 mei 2012

Teez pakketje

een tijd geleden heb ik een teez pakket gewonnen via een Facebook/Twitter actie. Je moest een enquête over make-up en TEEEZ trendy cosmetics ingevulllen. en later kreeg ik een bericht dat ik had gewonnen dit stond er o.a in: ''Bij deze wil ik je van harte feliciteren want je hebt het productpakketje van TEEEZ trendy cosmetics ter waarde van € 35 gewonnen.''




Erg leuk dus! maar nu laat ik jullie het pakketje zien!



Eerst de oogpotloden:
ik heb een roze en een paarse oogpotlood gekregen, ze hebben een goede pigmentatie en blijven redelijk lang zitten.

De roze



Hier had de roze oogpotlood al de hele dag gezeten zonder bij te werken.

De paarse



De nagellak


 Lakt mooi in 2 laagjes. Is een mooie roze lakje met een lichte schimmer erin. Het lakje bleef 3 dagen zitten.

De mascara


De lipgloss









3 opmerkingen:

  1. Erg leuk dat je dat gewonnen hebt!
    De producten zien er wel goed uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhh wat een leuk pakket!! En die nagellak...prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk pakketje heb je gewonnen, die nagellak is erg mooi

    BeantwoordenVerwijderen