maandag 30 april 2012

Swatch W.I.C by Herome Grûn

 Vandaag laat ik jullie een lakje zien van W.I.C Real Dutch Collection. Het lakje heet Grûn, vernoemd naar de provincie of plaats Groningen. Nou woon ik zelf in de provincie Groningen dus ik moest heb hebben. Ik heb dit lakje voor mijn verjaardag gekregen en dat was 1 van de 10 lakjes, oeps. Het is een mooi oranje lakje die je vandaag mooi kunt dragen met Koninginnedag. 


Het lakje






1 laagje


2 laagjes


Zoals je ziet dekt hij al aardig goed in 1 laagje, maar ik doe liever 2 op voor een mooier effect. je betaald voor dit lakje €7,50 of 2 voor €12,50. Ik weet niet precies hoelang hij blijft ziten, omdat ik hem pas gister op heb gedaan, maar de meeste lakjes van W.I.C blijven wel 4/5 dagen zitten. Vanmiddag komt er nog een nailart met dit lakje.

Wat doen jullie met Koninginnedag?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten