vrijdag 13 april 2012

streepjes en stipjes




Als ik me verveel ga ik altijd wat op nagels proberen. Nu heb ik zwarte nagellak gepakt en een kwast en ben ik streepjes gaan zetten. Als basislak heb ik een mooi paars lakje van Rimmel London pro gepakt.




Daarna ben ik 2 strepen gaan zetten, doordat ik geen striper heb gebruikt, maar een kwast is het niet zo strak geworden zoals ik het wou. toen ik de 2 streepjes had gezet heb ik in het midden 3 stippen naar boven  gezet en hierboven en hieronder zie je het resultaat ervan.




Dit vond ik nog een beetje saai, toen heb ik een lakje van Catrice gepakt. Het is Catrice 430 Purplelized. Ik heb toen naast een zwarte streep een paarse streep gezet, zoals je kunt zien niet echt een succes. 



En mij kennende heb ik totaal geen geduld om te wachten, dus ik had direct foto's gemaakt en toen knalde ik met me natte nagels ergens tegen aan en ja dan krijg je dit resultaat. 









1 opmerking: