dinsdag 3 april 2012

Makkelijke Nailart bloemen


Over het lakje van L.A. Colors in mijn vorige Post te zien heb ik een nailart met bloemetjes gemaakt. Dit is een hele makkelijke nailart en het enigste wat je nodig hebt is een dottingtool of iets waarmee je stipjes kan maken. Ik zal even stap voor stap uitleggen wat ik heb gedaan.



  • Je begint met kleurtjes uit te kiezen waarmee je de bloemetjes wil maken. Ik heb gekozen voor een roze, rode en een blauwe kleur en de middelste stip wit. 
  • Dan pak je de witte lak, laat een druppel op een papier vallen, drukt je dottingtool erin en drukt dan zachtjes  op je nagel op de plek waar je je bloem wil hebben.
  • Dan pak je een andere kleur bijv. een roze lak en laat een druppel nagellak op het papier vallen. Met je dottingtool ga je erin, daarna druk je weer voorzichtig om de witte stip heen, zodat je een bloem krijgt.
  • Herhaal dit zodat je het gewenste resultaat krijgt.
  • Ik heb ook een paar foutjes gemaakt, maar oefening baart kunst







Hoop dat jullie het een leuke post vonden!

3 opmerkingen: